CeBit: Organizasyon özürlü cüce fuar

Geçen sene Microsoft Türkiye’nin dümen suyundan katıldığımızda da aynı sorunlardan muzdariptik, ama bu sene ziyaretçi olarak gidince iyice fark ettim. Cebit’in iki büyük sorunu var; bunlardan biri belki de zaten diğerine yol açıyor. Cebit’in organizasyonu berbat, evet tek kelime ile berbat.
 
Şirkete bir davetiye yollamışlar, üzerinde adım  yazıyor, yanında janjanlı bir mektup, aman teşrif falan filan.. Kalktık gittik, 8. Salonun önündeki kapıdan da içeri girmek istedik, barkodlu kapı yapmışlar, davetiyeyi okuttum, kapı açıldı girdim.. Bu sırada kapıdaki görevli Funda’nın elindeki  davetiyeyi görüp, bunlarla içeri giremeyeceğimiz söyledi, bu sırada ben zaten içerideydim.. Nasıl yani falan dedik, onca yoldan gelmişim, o dangalak etkinliğe 20 YTL ödeyip hayatta girmem, üstelik de elimde davetiye var, üstünde de hiçbir yerde giremeyeceğim falan yazmıyor. Gerçi zaten kapı da açıldı ben içerideyim.. Gerizekalı ve ukala (ikisi birden ne kadar korkunç oluyor, inanılmaz) çocuk, üstündeki siyah takımdan olsa gerek, beni konuşmak üzere önce kapıdan dışarı çıkartmaya falan yeltendi!?! Dedim dur yaa, nooluyor, Ortaköy tiki kulüplerine izinsiz girmişim gibi, ne bu iş! Çocuğa hiç aldırmadan yürüdük girdik, adam da sadece arkamızdan baktı.. Şimdi, elimdeki davetiye girmek için değilse, ne içindir? İçeri girmemi sağlamayan bir davetiyeyi yollamanın anlamı nedir, hadi buldun bir anlam, o zaman bana neden bunun içeri girmek için olmadığını söylemezsin! Eğer içeri girmek içinse, o zaman kapıdaki gerizekalı ne için orada? Ne olursa olsun, bar fedaisi tavrı ile ne yapacak, sonra yürüyüp gidince bir şey yapamayacaksa ne dayılanıyor! Bunların benzerlerini geçen sene de yaşadık, hem de aynı kapıda.. 2 gün boyunca girip çıktığımız kapıda 3. gün katılımcı kartıyla giremezsin, öbür kapıya git diye engellenmeye çalışıldık, diğer kapı dediği yer de 1 km ötede; o sıcakta takım elbise ile toz toprak yolda yürü oradan gir diyor adam.. Neden, belli değil.
 
Neyse zar zor içeri girdik de ne oldu? boyumuz mu büyüdü? Yok, fuar değil, ancak bir yerel ektinlik.. Cebit adı insanda başka çağrışımlar yaratıyor.. Geçen sene Microsoft biraz hareket katmıştı, bu sene telekom ve home electronics’ten başka bir halt yoktu.. Selim Ellialtı’ya sağduyulu kararından dolayı teşekkürler. Katılsak boşuna masraf olacaktı..
 
Yakında Microsoft Zirve geliyor, hem daha profesyonel hem de daha hedefi belli bir etkinlik.. Orada buluşmak üzere.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s