Magazin politik

Hülya Avşar politika yaptı, cevap vermek de Ayşe Arman’a kaldı. Al birini vur ötekine. Baştan başlarsak, HA kocası ve/veya çocuğu hakkında konuşur gibi Türkiye’nin üniter bütünlüğü hakkında yaptığı açıklamalar ana akım medyada (main stream, ben bu tercümeyi seviyorum) tabii ki yankı buldu. Ama demeçleri okusanız, HA’nın politika değil olsa olsa geyik yaptığını düşünürsünüz. Muhtemelen diğer köşe yazarları ve siyasiler de öyle düşünmüş olmalı ki, kimse ciddiye alıp cevap vermezken, fırsatı gollük pasa vole tadında Ayşe Arman değerlendirdi. Hürriyet’in köşesini sevgilisi ve çocuğu ve çocuğunun bilmem hangi memleketten bakıcısı ve bin türlü özel hayat detayıyla kaynatan "güzel kadın" (kadın güzel, bir itirazım yok, ama köşe yazarının güzeli ne işe yarayacak ki?? Allah’tan Hürriyet Oktay Ekşi’yi çirkin bulup baş yazıyı mankenlerden birine yazdırmıyor) yazar, HA’nın politik konularda demeç vermesini eleştirdi. Al birini vur ötekine..
 
Bana ne bunlardan? Birşey değil de, takılıyor işte bazen aklıma..
 
Aslında takılacak daha neler var politika demişken, ama buralarda politika yapmaya başlamak bizim harcımız değil; biz seksenlerde büyüdük, bizim büyüdüğümüz günlerde politika yasaktı.. Şimdi serbest midir bilmem, ama böyle ulu orta politika yapmaya korkarım ben.. Benim harcım değil.. Değil de, biz sustukça konuşanların kelamı takılıyor aklıma..
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın