Sabiha Gökçen rezaleti

Pazartesi sabahı 7 uçağı ile Trabzon’a seyahat etmek üzere Sabiha Gökçen havaalanına gittim. Alana vardığımda saat 6.15’ti ve THY ve Sun Express’in uçaklarının kalktığı A terminalinin kapısında en az 100 mt’lik bir kuyruk uzanmaktaydı! 6.45 – 7.05 arasında 6-7 uçak uçuyor ve terminalin güvenliğinde sadece üç güvenlik kapısı var. Trabzon’a THY uçmadığı için Sun Express biletimle maalesef CIP’den de faydalanamadığım için bir şekilde zar zor girmeyi başardım ve bayağı gerginlik sonucu uçağa bindim. Esasen yakaladım demiyorum, çünkü tahmin edeceğiniz gibi o kuyrukta haliyle uçak gecikti..
 
Kim bunun sorumlusu bilmiyorum. Code share uçuşu olduğu için THY ile birlikte hareket eden Sun Express bir yana, Sabiha Gökçen mi bu işin suçlusu yoksa kapasitesi belli havaalanından aynı saatte 7 uçak kaldırmaya çalışan THY mi, gerçekten bilmiyorum. Ancak bildiğim bir şey varsa, THY yönetimi hesap yapmaktan aciz ve hizmet kalitesini hiçe sayacak kadar umarsız.
 
Bu blogdan THY için, özellikle dış hatlarda birçok övgü kaleme aldım; ancak iç hatlardaki (ve bazı dış hat uçuşlarında) hizmet her geçen gün düşüyor. Daha geçen hafta direkt Bakü uçuşumda THY valizimi getirmemeyi başardı. Üstelik business kontuarından checkin yapmama ve uçakta sadece 15 kişi olmasına rağmen. THY yönetimi aymalı ve deve keserek yürümediği artık belli olan işi düzeltmeye içerideki develeri keserek başlamalı!
Bu yazı Seyahat içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s